- Strona główna
- > Administracja
Administracja Osiedla "Sadyba"
jest jedną z siedmiu administracji będących w strukturach
Międzyzakładowej Spółdzielni Mieszkaniowej "Energetyka".
Administracja Osiedla prowadzi działalność gospodarczą w zakresie:
• eksploatacji lokali mieszkalnych,
• wynajmu i eksploatacji lokali użytkowych (w tym garaży),
• działalności społeczno – kulturalnej,
• prac remontowych, mających na celu utrzymanie Osiedla w stanie niepogorszonym oraz prac modernizacyjnych.
Zasoby Administracji Osiedla „Sadyba” obejmują 90 budynków, w tym:
• 86 budynków mieszkalnych,
• 4 pawilony handlowo – usługowe,
Zasoby Osiedla obejmują budynki:
• Bonifacego 71, 73, 74, 75, 77, 79, 83/85, 87, 89, 92,
• Jaszowiecka 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14,
• Konstancińska 1, 3, 3a, 3b, 5, 5a, 5b, 7, 7a, 7b, 9,
• Korczyńska 1, 2, 3, 4, 5, 6, 6a, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 15,
• Powsińska 15, 23, 25, 38, 40,
• Przy Bernardyńskiej Wodzie 1, 1a, 3, 5, 7, 9, 11,
• Sobieskiego 60, 62, 64, 66, 66a, 70, 70a, 70b, 72, 72a, 74/78,
• Solankowa 4, 6,
• Spalska 1, 2, 3, 4, 5, 6,
• Urle 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 13
Pełnomocnik Zarządu
Kierownik Administracji Osiedla "Sadyba"
Krzysztof Kuciński
Zastępca Kierownika Administracji Osiedla "Sadyba"
ds. finansowo – księgowych
Główna Księgowa
Marzena Stępień
Zastępca Kierownika Administracji Osiedla "Sadyba"
ds. eksploatacji
Małgorzata Niemirska
Kierownik Ośrodka Edukacji Kulturalnej "Sadyba"
Małgorzata Sarzyńska
PROWADZI SPRAWY:
• przyjmowanie w godzinach przyjęć interesantów i załatwianie spraw zgłoszonych przez mieszkańców osiedla,
• nadzorowanie pracy gospodarzy domów i sprzątaczy w zakresie utrzymania porządku, czystości i estetyki nieruchomości budynkowej i gruntowej,
• dbanie o należyty stan sanitarny i techniczny zasobów,
• uzupełnianie na bieżąco wyposażenia obiektów budowlanych w tablice numeracji porządkowej nieruchomości itp.,
• przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
• kontrola treści ogłoszeń zamieszczanych w gablotach ogłoszeniowych w budynkach,
• uczestniczenie w komisjach eksmisyjnych, szkodowych, przekazania lokalu, itp.,
• współpraca, nadzór i rozliczanie firm wykonujących usługi eksploatacyjne w osiedlu,
• współpraca z innymi działami administracji w celu zapewnienia prawidłowego działania administracji,
• przestrzeganie zasad postępowania wynikającego z Regulaminu Porządku Domowego,
• dokonywanie przeglądu nieruchomości.
ADMINISTROWANIEM NIERUCHOMOŚCIAMI ZAJMUJĄ SIĘ:
• Jaszowiecka 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
• Korczyńska 1, 3, 5
• Spalska 1, 2, 3, 4, 5, 6
• Pawilon Sobieskiego 70B
ANETA MŁODZIANOWSKA-ŁOTOWSKA
• (+22) 567-22-60
• (+48) 608-538-906
• Bonifacego 92
• Powsińska 15, 23, 38, 40
• Solankowa 4,6
• Sobieskiego 70, 70A, 72, 72A
• Konstancińska 1, 3A, 3B, 5, 5A, 5B, 7, 7A, 7B, 9
• Pawilon Powsińska 25
• Pawilon Konstancińska 3
• PBW 1, 1A, 3, 5, 7, 9, 11
• Korczyńska 2, 4, 6, 6A, 7, 8, 9,10,11,13,15
• Urle 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 8,11,13
• Pawilon Sobieskiego 74/78
• Bonifacego 71, 73, 74, 75, 77, 79, 83/85, 87, 89
• Sobieskiego 60, 62, 64, 66, 66A
Rok 2024
Rok 2023
Rok 2022
Rok 2021
Rok 2020
Rok 2019
Rok 2018
• (+22) 567-22-66
• punktzgloszen.sadyba@msmenergetyka.pl
(w godzinach pon, czw 10:00 – 18:00, wt, śr, pt 7:30 – 15:30)
DZIAŁ TECHNICZNY
• (+22) 567-22-75
Sprawy dotyczące:
• opracowywanie projektów planu działalności remontowej i konserwacyjnej,
• przygotowywanie dokumentacji przetargowej, sporządzanie specyfikacji robót, zgodnie z obowiązującym regulaminem,
• dokonywanie okresowej kontroli stanu technicznego, sprawności obiektów budowlanych, przeglądy roczne i pięcioletnie,
• prowadzenie książek obiektów,
• kontrola i nadzór nad realizacją remontów budynkowych oraz robót ogólnoosiedlowych (drogowe, oświetleniowe, itp.),
• doradztwo techniczne dotyczące prac remontowych,
• koordynacja i nadzór robót branżowych oraz ogólnobudowlanych,
• terminowe załatwianie wniosków mieszkańców w zakresie prowadzonych zadań,
• usuwanie awarii i bieżąca kontrola realizacji zleceń mieszkańców,
• prowadzenie spraw dotyczących likwidacji szkód (np. zalania).
• zgłaszanie szkód do ubezpieczyciela.
DZIAŁ OPŁAT
Lokale mieszkalne - INFORMACJA
• (+22) 567-22-65
Windykacja lokali mieszkalnych
• (+22) 567-22-68
Windykacja lokali użytkowych
• (+22) 567-22-58